Gepubliceerd op

Een duidelijk aanspreekpunt

Het internet doet het niet meer, wie moet je nu bellen? Er zijn zoveel partijen die iets betreffende IT hebben geleverd. Wie had ook al weer het internet verzorgd?

Binnen een organisatie is het vaak een frustratie punt als een medewerker een probleem heeft en niet weet bij wie die het probleem moet aankaarten. Dit zorgt natuurlijk voor vertraging en onnodige telefoontjes. Op deze manier blijft het probleem langer onbehandeld liggen of wordt er vaak gedacht een collega lost het wel voor me op.

Het is het makkelijkste voor een bedrijf dat er gewoon een aanspreek punt is die alle IT gerelateerde problemen kan aanpakken.

Hierdoor hechten wij van FourFusion heel veel waarde aan het de klant zo makkelijk mogelijk maken. Wij proberen zoveel mogelijk IT gerelateerde diensten aan te kunnen bieden. Dit doen wij door expertise in huis of met betrouwbare partners.

Hier onder enkele voorbeelden waar u ons voor kunt bellen:

  • Internet en of Wi-Fi doet het niet meer.
  • Data kwijt of verwijderd.
  • Laptop of computer die niet meer functioneert.
  • Een telefoon die het niet meer doet.
  • Printer problemen
  • Website offline of langzaam.
Tags: IT