Goedkoper is achteraf vaak duurder

ICT is vaak een grote kostenpost, maar wist je dat het vaak slimmer kan? Bedrijven claimen vaak dat zij het "voor de goedkoopste prijs" leveren, maar is dat wel echt zo? Vaak wordt er standaard een goedkope laptop aangeboden of worden een aantal softwarepakketten door elkaar aangeboden. Dit schept vaak verwarring voor de klant en het person...
Lees verder

Monitoring van servers

Het is misschien iedereen wel eens overkomen, er wordt productief gewerkt en ineens doet een server of programma het niet meer. Ligt het dan aan jou computer of is er iets meer aan de hand? Vaak kom je er dan achter door het na te vragen bij collega's. Dus wat is de volgende stap? De ICT dienst bellen. Hoe prettig zou het dan zijn om te horen ...
Lees verder

Een duidelijk aanspreekpunt

Het internet doet het niet meer, wie moet je nu bellen? Er zijn zoveel partijen die iets betreffende IT hebben geleverd. Wie had ook al weer het internet verzorgd? Binnen een organisatie is het vaak een frustratie punt als een medewerker een probleem heeft en niet weet bij wie die het probleem moet aankaarten. Dit zorgt natuurlijk voor vert...
Lees verder